Jastarnia
Wiadomości
Z hotelu dla elit do apartamentowego resortu – Lido wraca w wielkim stylu
Z legendą w tle i nowym blaskiem na horyzoncie – w samym sercu Juraty startuje Lido by BlueApart, luksusowy kompleks z 114 apartamentami, basenem i autorską kuchnią. Historia tego miejsca sięga przedwojennych czasów, a dziś wraca jako perła Półwyspu Helskiego, przyciągając nie tylko komfortem, ale i duchem minionej epoki.
Z końcem kwietnia Jurata zyskuje nową ikonę – Lido by BlueApart w Juracie, ekskluzyjny kompleks apartamentowy z 114 przestronnymi apartamentami, zewnętrznym basenem, strefą SPA, elegancką restauracją i klimatycznym poolbarem. To nie tylko powrót kultowego miejsca na mapę Półwyspu Helskiego, ale również nowa jakość wypoczynku, za którą stoi doświadczona pomorska marka BlueApart.
Historia Lido sięga lat 30. XX wieku, kiedy to hotel był dumnie reklamowany jako „największy nad polskim morzem”, oferując 65 pokoi i przyciągając śmietankę towarzyską II Rzeczypospolitej. W jego progach gościli m.in. Józef Beck, Władysław Sikorski, Jan Kiepura, Eugeniusz Bodo czy Jadwiga Smosarska. Po wojnie obiekt przeszedł pod skrzydła Funduszu Wczasów Pracowniczych, by w latach 90. trafić w ręce lokalnego przedsiębiorcy budowlanego, który przekształcił go w nowoczesny hotel z 110 pokojami. Później jego właścicielem została spółka JF Invest, związana z rodziną Jantoń – znaną z działalności w branży winiarskiej.
W 2022 roku rozpoczęła się gruntowna przebudowa i rozbudowa obiektu, która miała zakończyć się wielkim otwarciem w 2024 roku. Pierwotnie za operacyjne stery miał odpowiadać holding Condo.pl, ale tuż przed finiszem inwestor zmienił kierunek i postawił na lokalnego lidera – BlueApart, firmę z dziesięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu apartamentami premium nad Bałtykiem. Ostatecznie to właśnie ona odpowiada za nową jakość Lido – nie tylko jako operator, lecz także właściciel przestrzeni restauracyjnej.
Z końcem kwietnia Jurata zyskuje nową ikonę – Lido by BlueApart w Juracie, ekskluzyjny kompleks apartamentowy z 114 przestronnymi apartamentami, zewnętrznym basenem, strefą SPA, elegancką restauracją i klimatycznym poolbarem. To nie tylko powrót kultowego miejsca na mapę Półwyspu Helskiego, ale również nowa jakość wypoczynku, za którą stoi doświadczona pomorska marka BlueApart.
Historia Lido sięga lat 30. XX wieku, kiedy to hotel był dumnie reklamowany jako „największy nad polskim morzem”, oferując 65 pokoi i przyciągając śmietankę towarzyską II Rzeczypospolitej. W jego progach gościli m.in. Józef Beck, Władysław Sikorski, Jan Kiepura, Eugeniusz Bodo czy Jadwiga Smosarska. Po wojnie obiekt przeszedł pod skrzydła Funduszu Wczasów Pracowniczych, by w latach 90. trafić w ręce lokalnego przedsiębiorcy budowlanego, który przekształcił go w nowoczesny hotel z 110 pokojami. Później jego właścicielem została spółka JF Invest, związana z rodziną Jantoń – znaną z działalności w branży winiarskiej.
W 2022 roku rozpoczęła się gruntowna przebudowa i rozbudowa obiektu, która miała zakończyć się wielkim otwarciem w 2024 roku. Pierwotnie za operacyjne stery miał odpowiadać holding Condo.pl, ale tuż przed finiszem inwestor zmienił kierunek i postawił na lokalnego lidera – BlueApart, firmę z dziesięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu apartamentami premium nad Bałtykiem. Ostatecznie to właśnie ona odpowiada za nową jakość Lido – nie tylko jako operator, lecz także właściciel przestrzeni restauracyjnej.
Komentarze
Brak wpisów.